Evet arkadaslar igneler haplar ile besleyip karnimda büyüttüğüm kızım doğdu. SATa gore 36 haftalikti kontrolumuz vardi pazartesi gunu. Sekerden suphelenmisti doktorum hem suyu fazla demisti hem kilosu. Seker icin aclik tokluga bakildi nst ye bagladilar beni. Sancilarim varmis. Doktor hissetmiyo musun dedi yok hissetmiyordum yatis verelim dedi. Takip edelim olmazsa ilaçla durdururuz dedi yattim. 5 defa nidicard hap 2 torba serum verildi. Yok azalmak yerine artti daha cok. Pazartesiyi saliya baglayan gece 2de acilen doktorum geldi ameliyata aldi dogdu kizim doktorum kesin girer demesine ragmen girmedi kuveze şükür yanimda. Biz kavuştuk rabbim dertsiz tasasiz kucagina almayi nasip etsin inşallah bekleyenlere