Edazkskn Kızlar selam 38+6 dayız az önce tuvalete gittiğimde bi kaç damla kan geldiğini gördüm biraz belimde agrı ve karnımda hafif sertleşme var sizce hastaneye gitmeliyim beklemelimiyim bilemedim yardımcı olurmusunuz
burcuruli Edazkskn yanlış yönlendirmek istemem benimde ilk gebeliğim daha ama burda nişanı gelip haftalar sonra doğum yapanları okumuştum telaş yapma ama yinede doktora danışsın daha iyi olabilir ☺️
seddkilic05 Canım biz ne desek ki şimdi ağrıların şiddetliyse git veya suyun geldiyse ama nişan gelmiş açılman vs olmuştur suyunu hastanede patlatırlar git bence
Edazkskn seddkilic05 bende bilemedim ağrı hissetmiyorum genelde büyük tuvalete cıkılıyormuş ona cıktığımda farkettim bende eminde olamadım
seddkilic05 Edazkskn ben git canım doktorun görürse mesajı Allah korusun belki başka bir şeydir riske atma hiç
alyaninannesi2 Nişan kan gibi damla gelmez diye biliyorum. Renkli yapışkan bir kıvamdaysa nişandır. Telaş yapmayın sancınızı bekleyin ama kan geldiyse mutlaka gidin
alyaninannesi2 Edazkskn ya da arayın doktoru uyuyorsa uyanır. Benimki genelde geç saatte olsa ciddi birsey de ara diyor
alyaninannesi2 Edazkskn haber verin inş doğum belirtisidir bir sıkıntı yoktur. Sağlıkla alın kucağınıza 🤲🏻