ElifAkaln Hanımlar Ümraniye de eva kliniğe giden var mıydı? Ben gidiyorum 180 TL olan muayene ücretini 250 TL yapmışlar bugün. Birde artı 50 TL nst ücreti alıyorlar. Şaştım kaldım 😧
meriaky ElifAkaln ben de gidiyorum 180 tl ödüyordum, duyumlarıma göre eski hastalarına zam ücretlerini yansıtmıyorlardı normalde. Yansıtmaya mı başlamışlar…
1Mld-asel Bende bugun yarın doğum yapıcam daha gitmicem ama bi anda bu kadar zam yapılmasa iyimiş yada ocak ayında falan başlansaydı
alyaninannesi2 ElifAkaln 36+4 ama 38 de sezeryan alacak pazartesi çağırdı sonra daha gitmem diye düşünüyorum 😌
ElifAkaln Bende 38+3 üm ama doğumu o doktorda yapmayacağım o yüzden gitmeyi düşünmüyorum doğrusu artık
alyaninannesi2 Mercimekm tecrübeli bir doktor bende memnuniyet üzerine gitmeye başladım. Doğum için gittiği hastaneler var fiyatlar hep değişiyor benim doğum yapacağım hastane 3 normal 3 buçuk sezeryan ama ocaktan sonra fiyatlar çok değişir gibi geliyor kurdan dolayı
ElifAkaln Mercimekm anlaşmalı olduğu hastaneye göre değişiyor fiyat. Hisar hastanesinde normal doğum 3500 imiş sezaryeni bilmiyorum. Medivia da ise 3000 imiş normal doğum
1Mld-asel Mercimekm ben memnunum güzel ilgili her konuda sakinleştiriyor ben biraz hassasım doğum konusunda korkumu artık ama doğumda görcem kendisinin ilgisini😊
ElifAkaln Mercimekm Kadriye hanım için konuşuyorum. Ufacık bi durumda sezaryen diyen doktorlardan imiş öyle duydum. Bir de sürekli sezaryen paylaşıyor bu da beni düşündürüyor. Ayrıca önceden çalıştığı hastanede hemşireydim normal doğumdan çok sezaryen yaptırıyordu.
alyaninannesi2 1Mld-asel alttan muayene size yapıcam dedi mi yoksa spontane mi bakıyor. Yani bana yapcam falan demedi acaba gidince bir bakalım falan der mi ? Kaçıncı hafta oldunuz birde
alyaninannesi2 ElifAkaln ay ne güzel fiyatları ne acaba ? Bide alttan muayene size yapıcam diyip mi yaptı yoksa demeden mi yaptı. Bana yapıcam falan demedi sezeryan gözüküyor diye mi bilmiyorum acaba gidince yapar mı korkuyorum biraz 😬
1Mld-asel alyaninannesi2 kendisi ayım geldiğinde rahmim ağrıyor dediğimde baktı açılman olabilir diye 3 haftadırda bakıyor