Şu an devlet hastanesinde yatışlıyım sabaha nasipse zorunlu sezaryenim var. Yattığımdan beri herkes o kadar ilgili ve güler yüzlü ki. Hatta odadaki televizyon açılmadı biz pek önemsemedik hemen teknik ekibi çağırıp baktırdılar eşimle birbirimize döndük sanırsın özel hastane falan diyip güldük hatta 😄 odaların çoğu tek kişilik, eşin kalmasına da izin veriyorlar ziyaretçi de alıyorlar. Şu anlık gayet memnunum ben. 🌸