DenizveKumsal Papatyaytt bi kere bilmeden kuaförde boyattım ozaman gebe olduğumu bilmiyordum 5-6 haftalıkmışım. Birde 2 ay önce gratisten doğal boya alıp kendim dip boyamı yaptım birde bugün aldım aynı yine gratisten doğal yazandan aldım yarın dip boyamı yapcam yine. İlk defa bi boya bana dokunmadı kaşındırmadı normalde hep kafa derimde kızarıklık yara olurdu bu gratisten aldığım baya iyi çıktı hiç yakmıyor kokmuyor mis gibi boya yapmışlar indirimde 30₺ şuan
nevermind Papatyaytt gecen hafta kontroldeydim doktor sac boyamak yasak dedi sebebini sormadim ama bi bildigi vardir
Minikkalp34 Bugun bi hevesle gittim biraz bakım yaptırayım ombre fln yaptırayım diye kuaförüm yapmadı saçımı ne dediysem ikna olmadı adam çok kimyasal var boya için de dedi benimde küçük çocuğum var bişi olursa vicdan azabı çekerim dedi geri yolladı beni 😅