Burcukorkmaz Bebegimvebennnnn cinsiyet bekliyoruz biz yoksa yapılacak alışveriş şimdilik sadece beşik, nevresim takımı, mama sandalyesi, anakucağı aldık. Bakalım gerisi cinsiyeti öğrenince 🥰
gldn065807 Bebegimvebennnnn ben oğlum 10 yaşında şimdi kızim olacak rabbim nasip ederse çok heyecanlı değişik bir duygu herseyi baştan almak
hamisanne_63 Bebegimvebennnnn evett neredeyse 6 yıl geçti aradan oğlumun kıyafetlerini hep dağıtmıştım uzun süre 2. Çocuk düşünmediğimiz için sadece ayrı bir hurc da hatıra amaçlı kalsın diye biraz kaldırmıştım onları çıkardım 2. Oğluşum için yeni gibiler ve birsürü şey aldım eksik ne kadar cok bitmiyor bir türlü ama heyecan cok var bende sanki ilk defa çocuk doğuracakmışım gibi herseyi unutmuşum 😅
Gul33 Bebegimvebennnnn BEN 🙈 kızımda her şeyi pembeli kırmızılı çiçekli böcekli almışım. Şimdi erkek olunca her şeyi en baştan alıyorum. Çok da hoşuma gidiyor açıkçası 😄
Papatyam63 Eşyalar çok pahalı olmuş ondan oğlumun çok ebisesini kaldırdım şimdi kardeşine giydiricem ama yinede 4 kat aldim
Burcukorkmaz Bebegimvebennnnn evet inşaAllah sağlıkla gelsin yavrularımız kızım var 3 yaşında şuan da 11+2 haftalık gebeyim
Burcukorkmaz hamisanne_63 bende bu sene verdim bize de süpriz oldu planlı değildi Elhamdulillah Rabbim nasip etti. Ben mevsimleri zıt diye dağıttım açıkçası kızım Aralık doğumlu tam kış çocuğuydu. Nasipse şimdi ki çocuğum Haziran sonu dedi ebe o yüzden dağıttık olabilecek veya ara renkte 2-3 şey bıraktık. Beşiği de o döne sepetti kullanamadık tekrar aldık. Cin takvimin de erkek dedi ama bakalım inşaAllah yakında öğreniriz
Bebegimvebennnnn Burcukorkmaz benimde Haziran doğumlu olcak bende onu düşünüyorum nasıl giydircem diye Yenidoğanlar kısa kollu felan yokki yine aynı sekıl takımlar giyecekler
Burcukorkmaz Bebegimvebennnnn ben hastane takımı almayı hiç düşünmüyorum kızım giyemedi bile hemen büyüdüğü için sıfır kollu zıbın almayı düşünüyorum bol bol yaz malum terleyecek ince müslin istiyorum. Bir kaç kısa kollu takım felan işte
Firdesy Bende bi oğlum var bi kızım var 3.çocuğu düşünmüyorum diye herşeylerini dağıttım hatıra için birer kıyafet bırakmıştım şimdi spiralle hamile kaldım ve herşeyi silbaştan alıyoruz çok değişik ve heyacan verici ilk öğrendiğimde çok ağlamış olsam da şimdi iyiki olmuş diyorum 21 haftalık olduk Allah’ım tamamına erdirsin tüm hamişleri inşallah
Msl_ege Bebegimvebennnnn oğlum 2.5 yaşında 13 haftalık hamileyim . herşeyiiiii duruyor 😅😂 çok şükür bin şükür . 3 sene önce aldığımız şeyler 3 e 4 e katlamış fiyatı . oğlum 1 temmuz doğumlu , bu bebişte haziran başı doğcak . mevsimde uyuyor . cinsiyet farkı olursa sadece kıyafet alıncak 😇
-Ravza- Bebegimvebennnnn Şuan ikinciye hamileyim ilk bebeğim kız eger bu da kız olursa inan birşey almam çünkü o kadar çok kıyafet var ama erkek olursa mecburrr baştan aşağı ya alınır
guly1 Bebegimvebennnnn cinsiyet belli olunca başlayacağım yavaş yavaş ama aksine ilk çocuktaki hataları yapmadan sakin sakin sadece işe yarayacakları🙈 ilk çocukta kendimi kaybetmiştim zaten erkek olursa abisinden kalan çok şeyi var
DuaElf Bebegimvebennnnn İlkinde herşey tam olsun en iyisi olsun diye çabaladım bunda aman olmasa da olur sağlık olsun Gerisi boş diyorum 😅
miyopmom Bebegimvebennnnn kizimin her seyi duruyor 2 numaram erkekte olsa kizda olsa cok alisveris yapmayi dusunmuyorum sadece ikiz bebek arabasi almak aklimda ama bakalim sadece aklimda simdilik :))
kbrkrblt16 Oğlum 3,5 yaşında çoğu şeyi duruyor eğer cinsiyet farklılığı olursa sadece kıyafet alacağız ve ikiside Mayıs bebeği olduğu için dönemde aynı denk geliyor 😍 büyük eşyalar hep var zaten bebek arabası , beşik, anakucağı , mama sandalyesi vs 😇
Bebegimvebennnnn Burcukorkmaz Burcukorkmaz hastane takımı kaç tane lazım acaba tek zıbın mı giydirceksiniz yaz olduğu için mi