Ben de çok sinirleniyorum bir de yanlışlıkla kapatmaya çalışırken tıklıyorum reklama tıklamış oluyorum 2 saat kapatmaya çalışıyorum en son sıkılıp artık komple kapatıyorum uygulamayı bence de çok fazla gereksiz oldu uygulama ücretsiz diye açıklamışlar okey ama bu kadar reklam ücretsiz kullanımdan fazlası gibi duruyor açıkçası hoşlanmıyorum