Gamzeyasarr Kızlar merhabalar bu hastaneye gidip memnun kalan var mı acaba ? Gülseri gerçele muayene olup olumsuz birşey yaşayan ?
Esraa_mommy Gamzeyasarr ben doğumumu orda yaptım 2 hafta önce aşırı memnun kaldım çok ilgililerdi ama ben özel kliniğe gidiyodum oradaki doktorum girdi doğumuma
Esraa_mommy Gamzeyasarr temizdi hatta iki kere gelip bizim kaldığımız odaya paspas yaptılar sürekli zaten bir şeye ihtiyacınız var mı diye soruyor çalışanlar
Esraa_mommy Gizemmihra zorunlu sezaryen oldu benim makat geliş olduğu için 3500 ödedim normal doğum 3000 di ama zam geldi diyolar şuan ki fiyatını bilmiyorum
Gizemmihra Esraa_mommy isteğe bağlı sezeryan ne kadar bılıyor musunuz bende hastaneye gittiğimde sordum başka hastaneye gidiyorum isteğe bağlı 7,5 bin dedi zorunlu 3 dediler şok oldum