gzmbzc mrehaba herkesinki farklımolıyor bence. Benimki zor geçer sizinki kolay bence biraz bünye doktor meselesi. Genel anesteziden uyanması ve o narkozu dışarı atması zordu. Ben kendime biraz geç geldim. Narkoz yukardan verildiği için boğazda bir gıcık ve sürekli öksürme hali oluyor bu sırada dikişler baya bir acıyor. Spinali tercih etme sebeplerimden biri de bebeğimi herkesten önce ben görmek istedim. Genel anestezide ben gözlerimi odada açmaya çalışıyordum, bebeğim çok ağlıyordu göğüs açılmış herkes emzirmeye çalışıyordu flan😁 spinalde baştan sona herseye dahil olmak güzeldi. Ama bu kezde sırt agrısı çok fena. Spinal anestezi ciddi anlamda sakinlik ve cesaret istiyor başlarda biraz heyecanlanır gibi oldum sonrasında kendimi telkin ettim çok şükür. Yani her ikisininde kendine göre var zorluğu. Ben ikisini de deneyimledim bana göre spinal belki size göre genel daha uygun olacaktır😊 hayırlı sağlıklı doğumlarınız olur inşallah🌸