Herkese merhaba öncelikle 36 haftalık hamileyim bebeğim hala ters diyor doktor dönmezse sezeryan alırız diyor , ve kanım çok düşük 1,5 aydır yükselmiyor yarın serumla kan takviyesi yapacakmış. Yaşayan oldu mu acaba ve bebişleriniz kaçıncı haftada döndü çok korkuyorum dönmezse sezeryan olursam diye 😢