Sedaayz Erdal candana gittim. Atatürk caddesinde kliniği var. Güzelyalı ve acıbademle de anlaşması var. Şiddetle tavsiye ederim. Hamileliğimde de doğumumda da çok iyi ilgilendi. Aklımda hiç soru işareti bırakmadı. Her muayene en az yarım saat odada kaldık. Herşeyi anlattı biz sormadan. Ve İsteğimle sezaryen oldum. Hiç bir sorun yaşamadım. Ağrım bile olmadı nerdeyse. Ve herkes dikiş yerini hissetmediğini söylerken ben ilk zManlardan beri hissediyorum. Doğuma karışmıyor. Bana normal yada sezaryen sen bilirsin dedi. Sezaryen istedim, hiç de pişman değilim,