Kaderkus Kızlar yeni gebe olduğumu öğrendim ve kaşıklarda ağrı oluşuyor ara ara normalmi birde cinselliğe ara verilmelimi
Selenarall Kaderkus eğer kendini zorlardan kasık ağrısı olabilir ama çoğu kadın bu süreçte kasık ağrısını yaşıyor o yüzden seninde yaşaman çok normal. İlişki ile ilgili değildir büyük ihtimalle ben hamile olduğum ilk gğnden beri hala kasık ağrısı yaşıyorum
Hemsure Kaderkus benimde yeni benim de karın bel kaşık ağrısı giriyordu test yaptım pozitif bugün kan verdim yarın çıkacak 7. Haftaya göre hesaplayıp kadın doğum doktoruma randevu aldım bekliyorum bende
nuhunannesi42 Kaderkus normal kiz bendede oluyordu öyle kanaman lekelenme falan yoksa problem olmaz diye düşünüyorum dokturun yasaklamadiysa bı sıkıntı yok devam edebilirsin bize hiç yasaklamadi
Selenarall Kaderkus yaşıyor yaşıyor işte düşük olabilir falan dediler ama çoğu kişi yaşıyormuş. Üşütüyorda olabiliriz sonuçta kış geldi artık 😊
Selenarall Kaderkus benim regl dönemimden bir hafta geride gibi birşey 😊 kalp atışlarını duyunca söyledi doktor beta belirsiz oluyor 😊
Meltem_Akgn3 Selenarall benim de regli 1 hafta geri de geliyordu hep hesaplamaya göre 5+2 ama doktora göre 6 galiba bu yüzden
Selenarall Kaderkus benimde ilk hahah bende çok heyecanlıydım acaba ne kadar büyüklükte acaba hamile miyim cidden ya doktor değilsin derse falan diye korkuyordum ya kese gözükmezse oluşmazda flaan diye😅😅
derindemir Kaderkus folbiol değeri çok ama çok yüksek bir folik asit.bilginiz olsun.eğer değerleriniz düşük değilse kesinlikle fazla gelecektir size
Selenarall Meltem_Akgn3 şöyle söyleyim son regl tarihini hesaplandığımda 7 hafta falan çıkıyordu ama kalp atışını dinlediği gün 6 haftalık dedi bana o yüzden hep bir hafta geriden geliyorum ben döllenmeden dolayı sanırım