alpinannesiiii Haftaya girdim ne yürüyüş var ne doğru düzgün sağlıklı beslenmek var benim gibi olan varmı bilmiyorum o kadar çabuk geçtiki inanın çok moralim bozuluyor normal doğum istiyorum böyle giderse olmaz diyede korkuyorum cok az bi zamanım kaldı canım bşrşey çekerse yemeden duramıyorum düzenli bi yemek saatim yok sağlıklı beslendiğim kadar sağlıksızda besleniyorum sanki bebeğime cok büyük zarar vermişim gibi hissediyorum ne kadarını benden alıyor onuda bilmiyorum 😢
Jeatimo alpinannesiiii Geç değil canım nerdeyse 1-1.5 ayın var daha sağlıksız gördüğün yiyecekleri yememeye çalış ve düzenli yarim saat bir saat yürü sor degil ki. Ya da evde egzersiz yap merdiven inip cik squat yap önemli olan kendini yeterli hissetmen
Efenin_annesii alpinannesiiii Bende aynı şekilde hamile kalmadan önce şöyle beslenirim böyle spor yaparım yürürüm bı kitapları okurum derdimmm hiç birini yapamadım 33+6 bende çok boş geçirdim çok üzülüyorum ilk gebeliğim bide
evlatkokusu0806 alpinannesiiii aynı durumdayız kendi mi kötü abur cubur konusunda hissediyorum onuda 1 2 gündür yemiyorum ama tatlıya sardım işte meyve falan ile rahatlatmaya çalışıyorum kendimi. Birileri olsa gaza gelsekte yürüsek en azından yarım saat
alpinannesiiii Jeatimo Bu saatten sonra yapsam fazla bi faydası olmaz diye düşünüyorum halbuki ne yaparsam kardır yani en çok bebeğim icin tedirginim herşey güzel gidiyor çok şükür ama ya içten ona zarar veriyorsam diye kaygılanıyorum işte
alpinannesiiii evlatkokusu0806 aynı sorun bendede var eşime aylarca söyledim kendide kilo aldı benimle birlikte oda hamile sanki bari birimiz dinç olalım diyorum işine gelmiyor senin yüzünden doğuramıcam diye kızıyorum bazen
Crnnn7 alpinannesiiii 24. Haftadayım aynı durumdayım değiştirmiyorummm her şeyi canım istiyor yürüyüşe başlayacağım sözde asla yapamıyorum paketli gıdalar yedim hep kızartma vs bilmemne ayırmadım delircem psikolojik olarak çok kötüyüm ☹️☹️☹️
Gizmo90 Üzülme alkol tüketen madde kullanan hamileler var onların çocukları bile sapasağlam , sen bundan sonrası için yeni bir sayfa aç canım. Doktor bana Senin sandığın kadar güçsüz değil o kemoterapi bile veriyoruz annelere de hiç bir şey olmuyor dedi
alpinannesiiii Gizmo90 doğrudur etkilendim gerçekten yinede içinde can taşıyorsun dikkat etmeyince üzülüyorsun dünyaya gelecek can senin eserin gibi oluyor sonuçta
bebegimizibekliyoruz1 alpinannesiiii 36ya girdim ne bulursam istersem yiyorum bu güne kadar da yürüyüş falan yapmadım dün doktorumu değiştirdim yeni doktorum bana artık günde 1 saat yürüyüşe başlamam gerektiğini kegel ve perine masajını önerdi normal doğurtucam seni çatır çatır doğurcaz birklikte dedj 😂 bende 36dan sonra başlıcam anlıcagin
Nisaanuur Bence geç kalmış değilsin 😊 ben gebelik şekerim çıktığı İçin mecbur diyet yapıyorum sağlıklı besleniyorum ilk başta zorlaştı benim için abur cubur yiyememek ama diyetisyen kontrolünde olduğum için iyi gidiyor 😊 beyaz unlu ve şekerli besinleri tüketmeyi bırak farklı göreceksin inanki
papatya-123 alpinannesiiii Binbir türlü egzersiz ve yürüyüşleri yapıp normal olmayanlar da var. Yürüyüş elbette kolaylaştırıyordur ama kesin kolay doğum yapacaksın demek değildir. Zaten hamilelik zor bir müessese arkadaşlar böyle yüklenmeyin kendinize 🤓 Ben de çok hareketli biriydim hamilelikte eksiye düştüm ev kuşu oldum. Sağlıklı beslenme derken neyi kastettiğimiz de önemli. Gün içinde abur cuburla vakit geçiriyorsanız sadece bu yanlış. Arada bir canı çekip yemek ok 👍🏻 Kahvaltı yapmak akşam yemeği yemek gün içinde atıştırmalık olarak yoğurt ceviz incir sebze meyve yemek tamamdır. Siz çeşitlendirebilirsiniz kültürünüze göre. Günün en güzel saatlerinde hava almak için bi 30-45 dk çıkmak da hem ciğerlere hem bebişe iyi gelir. Eşlerle yürümek güzeldir ama ev etrafında birkaç tur atmak zor değildir canımlar. Totişleri kaldıralım bebiş geliyor enerjileri toplayalım 🤩
alpinannesiiii papatya-123 çok iyi geldi teşekkür ederim yattığım yerden yazıyorum bunu birazdan kalkıp kendime güzel bi kahvaltı hazırlayıp sonrada yürüyüşe cıkıcam 😂😂😂👍👍👌👌
papatya-123 alpinannesiiii harikasınız 😂🤩 canınız istemediğinde hiç düşünmeden gidip giyinin ve dışarı çıkın, dönüşte iyi ki çıkmışım en azından hava aldım demek banko 💪🏻
Busra2013 alpinannesiiii eskı kadınlar yuruyus plates vs yapmıodur degılmı hepsı normal doğum allah ol derse olur tabı yuruyus fln faydası var ama yurumedın dıe normal yapmıck degulsın kac hafta kac kılo bebek ?
alpinannesiiii Busra2013 34. Hafta 2.300 gr kilosu 1 hafta gerideymiş protein ağırlıklı beslen dedi doktor dün
Busra2013 alpinannesiiii kılosu bence ıyı 1 hafta gerı olması kotu degıl 2 haftayı gecmedıgı surece doguma kdr 3 gorebılır dıe umut edıyorum ama hanı 2500 gecse yeterlı bence