Anne_Rabia Kizlar selam adetime bir hafta kala kan testim 3,59 çıktı 2 gün sonra 40 çıktı bir hafta sonra yani bugün de 1588 çıktı iyi demi bir problem yok bir de kaç haftaligum acaba daha doktora hiç gitmedim ilk gebelik
Selenarall Anne_Rabia bende öğrendiğimde 1470 falandı beta sonra gittik keseyi görmüştük 👍👍👍 hadi hayırlı olsun ❤️❤️❤️