Nurayse93 benim de doğumum Nisan başında. Nisan-mayıs doğum izni. Haziran kalıyor okulun kapanmasina. 1 aylık heyet almayi bende düşünüyorum şimdiden. Daha 24 haftaligim, idari izine çıktım. Bir kadının 2 ayda kendini toparlamasi çok Zor diye düşünüyorum, ayrıca okula 1 ay gidip gelmek de adaptasyon açısından benim için zor olacak, dönem kapanmasina az süre kalmışken hemde.