iremsuuu_19 Kızlar bebeğimin kıyafetlerini yıkıyacağım hangi programda kaç derecede yıkamalıyım yardımcı olur musunuz 🌸
hamisanne_63 iremsuuu_19 30 derece de yıkamanız yeterli zaten yeniler lekeleri faln da yok ilerde kusmuk lekesi felan illa oluyor o zaman yüksek derece de yıkarsınız
cerenmina iremsuuu_19 31+3 oldum bugün. Erken doğum riskim var bir de daha fazla sismeden yıkayıp utuleyeyim diyorum
Esraaaaa2 Ben en 30 derecede 600 sıkma programı ile kısa programda yıkadım ütüledim çekmedi de kırışmadı da zaten temiz oluyor sabun tozu kullandım deterjanı için🥰
Yagmurasya Zaten yeni oldukları için su ve deterjan görsünler diye 30dkda yıkadık güzelce ütüledik yumusatıcı önermiyorlar zaten bebeğe alerji olma olasılıgı oldugu için🤗