Cansurts Seda88 kronik böbrek yetmezliğim vardı ameliyat oldum kontrollerim devam ediyor. Hamileliğimin başlarında özele gidiyordum. Başka bir amaçla devlete geçiş yaptım. Hiç böyle birşeyle karşılaşmadım açıkcası.
gldn065807 Seda88 bende romotoloji hastasıyım hiç öyle bir hastaneyle karşılaşmadım bende 3 bölümde tedavi görüyorum ayriyeten özelede gidiyorum çok değişikmis zaten ordada yapma
deletedmom27371 Seda88 çok geçmiş olsun öncelikle benimde kalp rahatsızlığım var ve doktorums sürekli sormayı unutuyorum
Seda88 Cansurts beni almıyorlar gelme gel sende seni göndeririz dedi doktor çnkü 4 bölümde tedavi görüyorum