Tugce59 Arkadaşlar sezeryan doğum yaptım ve aşırı hırıltım ve balgam var . Öksüremiyorum dikişlerim dayanılmaz yanma oluyor başına gelen var mı varsa çözüm ne buldunuz
emfa1803 Genel anestezi olmustum bende öksürük olmustu oksurenıyordum dıkısler patlayacak sanmıştım ama gecıyor merak etme