bbnngg Fetal doppler alıp kullanan var mı? Memnun musunuz? Henüz bebeğimin hareketlerini hissedemediğim için aklım onda kalıyo. Acaba alsam mı aklıma geldikçe kalp atışını dinlerim en azından diyorum ama emin de olamadım. Önerilerinizi bekliyorum.
swetty_18 bbnngg ben kullanıyorum canım ama sadece hareketlerını hissedemeyip şüpheye düştüğüm anlarda. Hergun kullanmıyorum ve kalp atışını duydugum an kapatıyorum
marbling10 bbnngg 20. haftada sağlıklı sonuç veriyor demişlerdi, o zamanlarda zaten bebek hareketi başlıyor. Kullananlar yorum yapar ama