Nazli7 bende ilk gebelikte şeker çıktı sürekli diyetisyen ve şeker ölçümü yapıyordum şekere bağlı 2 hafta öndeydik şimdiki hamilelikte şeker çıkmadı ama doktorum kesinlikle karbonhidratı kes bebeği şişirmişsin dedi yine 2 hafta öndeyiz (kafa, karın ,bacak ölçümü olarak) birdahaki muayeneye kilo vermem gerekiyormuş çok abarttım yemek işini biliyorum doktor yüzüme annenin beslenmesiyle alakalı diyince üzüldüm, baya soruşturdu ne yiyorsun bu kadar kilo yapacak diye😢 ne yemiyorumki😞