Kilicbebek şeker yüklemesi yapılcağı hafta bilmeden şekerli şeyler çok tükettm özellikle asitli içecek çikolata ekmek abue cubur şerbetli tatlı pilav patates sonrasında yükleme yapıldı aç karna 75 ml ilk kan 110 ikinci kan 198 üçüncü kan 105 çıktı yani şekeri verdiler yüksek çıktı dediğin gibş bende anlamadım o şekere nasıl yüksek çıktı diye acaba öncesinde yedikleriminde etkisi olmuşmudur diye düşündüm geçen hafta aile hekimliğine gidip aç karna kan verdim ozaman 85 çıktı ebe normal dedi sadece insülin direnci varmış o birqz yüksek gelmiş dikkat edersin düzelir korkma dediler sonra biraz rahatldım ama doktorum tekrar yükleme isticekmi bilmiyorum demişti çünkü bu sefer yaptırmak istemiyorum aslında söylicem bakalım nedicek