zeynnn5441 Merhaba hanımlar, 16+3 haftalik hamileyim bugün koltukta dogrulayim derken sol kasigim hafif sizlamisti ve arada sızlıyor gibi oluyor bebeğe bi zararı gelmemiştir dimi bu haftalarda sol kasik acısı olan var mi
isilbydr zeynnn5441 bende 16+3 um. Aynı sorunu ben 12-13. Haftada yasamaya başladım rahim genisliyor ve kasılıyor. Seyirme damar atması gibi durumlarda hissedebilirsiniz bu süreçte imkanınız varsa 15 dakika yürüyün günlük su tüketin bol bol
Betty123 zeynnn5441 benimde geceden beri öyle soluma yatınca geciyo sanki sağıma yatınca daha cok hissediyorum kasık agrısı gbimi igne batması gibimi cözemiyorum inşallah kötü bişey yoktur🤲🏻