Zohraa98 Kizlar adetimin 16.gunu 11.gununde kan testi yaptim negatif cikti idrar testleride hep silik golge gibi..duphaston icmek istiyorum adetim sokulsun ama korkuyorum gebelik olursa diye..cok okudum 20.gunde bile hamileligini orgeneler varmis☹️
Busrakzlkc Zohraa98 kan negatifse silik idrar testi bi anlam ifade etmez malesef. 2 gün tekrar bekleyin tekrar kan baktırın negatifse doktor kontrolunde kullanabilirsiniz
Serifedayan Zohraa98 canım Duphaston kullan gebeysen düşüğü önler değilsen adet getirir benim düşük tehlikem olduğu için 1 ay Duphaston kullandım
Eda_nur_2733 Zohraa98 duphastonun adet söktürücü etkisinin yanında bebeğin tutunmasını da sağlıyor eğer bebek tutunmamissa da gününde adetini getiriyor diye biliyorum benim de doktorum bana veriyor bir kimyasal geçirdim bu ay da tekrar yumurtam geliştikten sonra duphaston verdi bu şekilde söyleyerek tabi seni yanıltmak istemem herkesin herşeyi farklı olabilir öncelikle doktora görün derim kanında bişey çıkmıyorsa
Zohraa98 Busrakzlkc evet canm Ama 20.gunde bile ogrenenler olmus ya gec dollenmeyse diye dusunuyorum 1hafta once vermistim kan testi sonra vermedim icsem bi zarari olurmuki
Bebisiannesi Zohraa98 Ben 8+4teyim ve hamileliğimden beri günde 3 tane içiyorum duphastonu eğer gebeysen tutunmayı kolaylaştırıyor değilsen adet olmanı. Ama tabi sen doktor kontrolünde iç yine de ben yönlendirmek istemem.
Busrakzlkc Zohraa98 yani gebelik şüpheniz varsa içmeyin. Gebelikte kullanımı uygun değil hormon ilacı oldugu için. Kadın doğum uzmanına başvurun endometrium kalınlığı ölçümü yapılsın gebelik belirtisi varsa kalınlık görülür. Kanda verin negatifse zaten doktor söktürücü önerir.
Serifedayan Zohraa98 bana güvenebilirsin ben 2 düşük yaşadım daha sonrasında Duphaston kullandım ve doktorum çok iyidir düşük yapsaydı şuan 1 ay kullandım yapardım internetten araştırabilirsin kullanma diyenler önceden kullanmayan kişiler
mrvgnydin Zohraa98 yani ben doktor kontrolü olmadan herhangi bir ilacı içmenin de doğru olmadığını düşündüğümden içmeyin dedim bence önce doktora danışmalısınız😇
mrvgnydin Serifedayan bende 3 aylık gebeyim şuan ve 1 ay bende kullandım günde 4 tane içtim sadece bu ilacı içmek kafamıza göre karar verebileceğimiz bir durum değil maalesef hiçbirimiz doktor değiliz. Önce uzmanına danışıp öyle içmeli diye düşünüyorum 🤔