Merhaba 🙋♀️
Bugün nstye girdim baya çok kasılmalarım vardı sonra eve geldim nişanımın geldiğini gördüm ve adet ağrısı gibi ağrılarım var saat 13:00dan beri ama hiç yükselmedi ağrılarım gitsem mi acaba doktora bir sıkıntı olur mu bebek için ? Ben dayanamaz ağrım olunca giderim diye düşündüm ama