Mutluanne7 Kızlar merhaba, progestan fitil kullanıyorum. Fitil yapıp 2 saat sonra falan idrara çıkarsam idrarda beyaz beyaz kalıntılar oluyor. Bu normal mi yoksa ben mi fitili yapamıyorum?
Polenpolen52 Mutluanne7 allahın ıznıyle bırsey olmaz , zaten progestan çok akıyor normal yanı korkma iççamasırın falan boyle yapısıyor
Mutluanne7 Polenpolen52 yok böyle minik minik beyazlıklar afedersin boşalmış gibi akıntı böyle idrarda