Merve-2323 üzülme canım bana da 10 gün dediler ama 6. Gün çıktı inş hemen normale döner solunumu sen üzülme bende bebeğimi kucağıma alamadam gitti o şekilde ikinci gün onu alamadan evime döndüm çok zor bir durum ama sütünün gelmesi için pozitif düşün onu beslemen gerekecek vs inan orda da iyi bakılıyor ben emzirme seansları oluyordu onlara gidiyordum sende öğrenip gidebilrsin sütümü sağıp bırakıyorduö görevli hemşireler veriyordu şırıngayla