Arkadaşlar merhaba 19 haftalık gebeyim kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı iğne oluyorum sabah akşam 6 tane yazdı doktorum CRP 83 mg/L çıktı bu şekilde yaşayan varmı bana acil yardımcı olun ne yapmam gerekiyor. Bu arada Dut çayı yapıyorum onu içiyorum iyi geldiğini söylediler