Betulllll ben normal tiroid hastasıyım nodullerim alındı ameliyatla benim tsh çok yüksek çıktı hamile olduğumu öğrendiğim de normalde 1 lerde olmasını istiyor doktorlar benim 4.40 idi haftaiçi 50 mg haftasonu 75 mg her ay da kontrol dedi dahiliye doktorum :/