Kızlar merhaba, ikili tarama testi zamanın geliyor dedi doktorum geçen hafta 2 hafta sonra diyerek. Sizler yaptırdınız mı, zorunlu mu ya ya yaptırmakta fayda var mı? İlk gebeliğim olduğu için tamamen yabancıyım. Etrafımdakiler de hiç yaptırmamışlar. Bir de diğer tarama testlerini de yaptırmak gerekiyor mu hangilerini yaptırdınız ? Lütfen beni bir aydınlatınlatın 😍🤗