kendincebirii Merhaba hanımlar, 3 ay önce ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı şimdi 4+4 hamileyim şu anlık düşük tehdidim yok. Progestan ilaç kullanmalı mıyım ya da iğne?
Serra123 kendincebirii ben iki düşük yapmıştım. Şimdi 3.hamileliğim doktor ilk gittiğimde Progestan yazdı kullandım ben
kendincebirii Damla58 doktorumdan hiç memnun değilim bu bölgede başka doktorda yok sordum doktoruma ama öyle bi ilaç yok dedi bana
Damla58 kendincebirii benımde ılk gebeligim düşük oldu ama ben tüp bebek tedavısıyle kaldm düşügün nedenı arastrldı kan pıhtılasması oldugu ıcın hem kan sulandrcı hem progestan ıgne kullanıyorum baska bı doktorla daha görüş için rahat etmiyorsa
kendincebirii Damla58 öyle yapacağım çok sağolun, kan pıhtılaşması nasıl anlaşılıyor peki benim kesem kan dolmuş dedi doktor neden kese kan dolar bir bilginiz var mı?
Serra123 kendincebirii kan pıhtılaşmasını genetik test yaptırırsanız öğrenirsiniz. 5 hastalıkken keseyi görmeye gittiğimizde kesenin etrafında kanama var dedi bana Progestan ve Progestan iğne kullandım bir hafta sonra gittim kanama geçmişti kalp atışını da duyduk
kendincebirii Serra123 biz hiç keseyi görmeden 6.haftamda kanama başladı o gün doktora gittik alttan ultrasonla baktı kese kan dolmuş dedi iğne ve hap verdi ama beta verdiğimde çoktan düşün yapmışım değerlerim düşmüş bile