26092020 38 haftadayım yoğun bir şekilde şeffaf akıntı gibi birşey geldi internetten araştırdığımda görsellerde nişan gelmesi olarak tanımlanıyor. Şeffaf sümüksü Bir yapısı var. Yaşayanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Petula 26092020 yanlış bir bilgi bence bu gebelerde sürekli karşılaşilan bir.durum.nişan demek kanama leke yada su gelmesidir yada sanci dogum.demektir eger bu dediğiniz doğru bir bilgi olsaydi 36 haftadir benim hep.nişanim.geliyor olurdu🎀
26092020 Petula Merhaba araştırmalarıma göre nişan gelmesi 36. Haftada da başlayabiliyormuş. Bir kere de veya günlerce az miktarlarda gelebiliyormuş. Nişanla gelen kan ise çatınızın açılmasıyla kılcal damarlardan gelen kan olduğunu yazmışlar. Bilgiyi okuduğum sayfa ise [http://www.dogummelegi.com/dogum/dogum-nasil-baslar-nisan-gelmesi/](https://)
26092020 Petula Bir diğer ayrıntı ise her anne adayının nişan gelmesi farklı oluyormuş o yüzden kendinizle kıyaslayarak yorum yaptıysanız bilgilendirmek istedim. 😂
Petula 26092020 internet bilgileriyle ben gebeligimi takip.etmiyorum canim benim.4.cu gebeligim boyle bi nişan gelme şekli yok doktoruma.danistim.normal.dedi 36 haftadirda bende olan bisey bu bahsettiginiz bence doktoruna danisin
26092020 Petula Tamam da canım bende gelen sıvıyı görmeden bilmeden kendine göre nasıl kıyaslayıp yorum yapabiliyorsun? Sende ki akıntıdır o herkeste vardır. Bende 38 haftadır akıntı vs geliyor Bende neyin normal neyin farklı olduğunu anlayabiliyorum.
Zhra4242 26092020 Canım benim ikinci gebeliğim de kanlı gelmedi beyazdı bide kanlı gelmesinin sebebi damar çatlaması dan dolayıymış bundada parça parça geliyor