Brvndkm 8 haftalığım belirtim yok benim gibi olan var mı ya doktor normal bazı hamilelerde olmuyor diyor ama ben yine de korkuyorum🥺😞
Deletedmom5545 Brvndkm hiç korkma Benim 12 ye kadar hiç Bi belirti yoktu 12 den sonra anam ağladı 3 hafta boyunca ne yesem kustum Yemek kokusuna bile kusup yiyemiyordum
Sweet_mom Brvndkm korkma senin rahat geçecek benimde öyleydi sadece tek şikayetim ekşi yemek ve uyumakdı…☺️
Aylinsertsu Brvndkm ne güzel işte daha ne istiyorsunuz.27. Haftamdayım çok şükür tek belirtim kilolarım ve tekmeleri ☺️