elifhdk 37+1 haftalık gebeyim sol kasığımda aşırı ağrı var ayağımın üzerine basamıyorum topallıyorum magnezyum ilacıda aldım 3-4 saat oluyor ama ona rağmen geçmedi bu durumu yaşayan oldu mu ?
Annebaba23 Tuvalet durumunuz gaz durumunuz nasıl? Elektriklenme gibi bir his durumunuz var mı? Nts ye girdiniz mi?
elifhdk Annebaba23 hayır yok herşey yolunda çok şükür bebek hareketleri de iyi nstye gidip girecem şimdi
elifhdk Annebaba23 uykusuz ve yorgunum 12 günlük olduk bugün çok şükür herşey yolunda çok teşekkür ederim 😍😍🥰