arenimo Arkadasım bana diyordu doktorum hep 10 Hun en az ileri söylerdi benim adet tarihime dahi kalmaz doğum yapardım bana da bunu demesinin sebebi benim hazırlığım çok yoktu bana acele etmemi be kalmadığını söylemişti bende rahattt rahat sanki bebek çok deyince çıkacakmış gibi ne odasınj hazırladım ne bşy 😁