Syd160531 Sürekli alt karnımda kalp atışı gibi üst üste hareketlenmeler hissediyorum 2 gündür ara ara oluyor bu akşamları oluyor genelde galiba hıçkırık yapıyor bebeğim kızlar sizde de böyle oluyor mu nasıl geçiyor sonra bir zararı olmaz dimi endişelndim 🥺🙊
Mlhameliha Syd160531 bebek amniyon sıvısını yutunca hıçkırık tutar her bebekte olur çünkü olması bebeğin gelişimi olduğunun anlamına gelir korkma canım sevin
blueberyy00 Syd160531 kaç haftaliksin caniim arada bende de aynı şey oluyor 16 dan beri haraketlerin net hissediyorum ama 22. Haftadayim hıçkırık için erken mi acaba diyorum emin olamiyorum arka arkaya pit pıt birşey atıyor sonra geçiyor
Gulsen54 Syd160531 Bildiğim kadarıyla zararı yok bebeğin ciğerleri geliştiği için oluyormuş benimde sürekli oluyordu Su an 39 .haftanin içindeyim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı bununla ilgili ben kendi geçmesini bekliyorum hep
H1994 Syd160531 resmen bunu ben yaşıyorum geceleri alt bölgemde aralıksız kalp atışı gibi atıyor elimi koyuyorum bazen bi kaç dakika sürüyor
Aysunss Benimde 1 aydır oluyor nerdeyse 32+2yim söylediğim herkes anlamıyordu bnde korkuyordum hıçkırık oldugunu yeni öğrendim ve sevindim benımkı 5dk sürüyor en az günde 2kez olduğu da oluyor hergün oluyor nerdeyse
blueberyy00 Syd160531 AA o zaman bu hissettiğimiz hıçkırık he ay yerim onun hıçkıran ağzını çok mutlu oldum su an ya anlatıyorlar ileri haftada olanlar bebeğin hıçkırıgini anlattıkları şeye benziyor yaşadığım ama ben dedim acaba 22 hafta erken mi hissetigim başka birşey midir ki diye ama değilmiş 🥰🥰🥰
AZE346552 Syd160531 benim kızımda sürekli karnımda hıçkırıyordu ve doğdu hayla da aynı hep hıçkırır ne olacak ki normaldir😃