Elife_ Kızlar 39 haftam bitti doktor 40+5e kadar gelmezse suni sancı verecek daha da gelmezse sezeryan yapacakmış böyle birşey başına gelen var mı ya da suni sancıyla doğum yapan çok korkuyorum şu an😔
tgba715 Elife_ benim de 40+0 oluyor 12den sonra ama Cumartesi günü daha kanala tam girememişti ne sancım var ne bisey 🤷🏻♀️ Yarın kontrol var belli olacak ne olacağı
Didemmmmm Elife_ canım ben şuan 39+5 im cuma günü yatışım olacak o zamana kadar gelmezse suni sancı verecek . Bende sezeryan istemiyorum inşallah normal doğum olur. Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Zeynoy Ben ilk gebeliğimde 39. Haftada da doğum yaptım. Suyum gelmişti hiç sancım yoktu. Suni sancı verdiler. Normal sancıları bilmediğim için çok kötü gelmedi bana. Zaten bebeği görünce her şey bitiyor. Tüm ağrıları unutuyorsunuz.