ftmnr_ valla hiç üzülmeyin moralinizi de bozmayın bebeğiniz sağlıklı olsun en önemlisi o. Ben 24 haftalığım ve 1,5 kilo aldığım için doktorum kilo alman lazım diyor. Her ay düzenli kilo alamıyorum bebeğimin kilosu iyi haftasına göre ama benim kilom biraz düşük normalde almam gerekiyordu şimdiye kadar. O yüzden hiç kafanıza takıp üzülmeyin ben hiç takmıyorum ve canım ne isterse yiyip içiyorum hamileyiz hasta değiliz🌸 önemli olan bebişlerimiz sağlıklı olsun🙏🏼