35SD28 K88_ @Bifat1 bence ikisi de çok güzel isimler bende düşündüm eşim pek beğenmedi 🙊🤭 bizde Asel Rana ya karar verdik. Asel cennetteki bal demek.. bir şekilde balı buldum 🥰
basakerdvn Bifat1 eski Türkçe isimlere benziyor bence güzel bende mihre istiyorum ama yakın çevrem beğenmiyor
Bifat1 basakerdvn yakın çevrem Benimde beğenmiyor 💕 bence sizinki çok güzel hem bizim ismimizin anısı da var 💕❤️
Zehraaaaaaaaaaa basakerdvn teşekkür ederim. Aslında aklımda yoktu ama kısa isimleri cok beğeniyordum eceyi kesin koymak istiyordum :) Azra Afra Nil Neva Rüya derken Eliz birden geldi öyle Eceyle de cok yakıştırdık eşimle ☺️ Yüksek ihtimal Eliz Ece koymak istiyoruz nasip olursa inşallah😇
Bifat1 basakerdvn eşimle üniversitede tanıştık 💕 Bilecik şeyh edebali Üniversitesinde 💕 Bala da Şeyh Edebali’nin kızının adı 💕 o şekilde koymak istedik 💕💕 Kayınvalidem de istiyor onu da kırmak istemedim 💕 ama öncesine isim bulamıyoruuum😞