Aysmaa Arkadaşlar doktor bu ilaçları verdi kullandığımdan beri dışkım simsiyah oldu ve bağırsaklarım bozuldu sizde de aynı durumu yaşayan var mı
deletedmom87894 Aysmaa evet canım bende içtiğimden beri dışkım siyah ve acayip bağırsaklarımı çalıştırıyor
Aslylmz Kullanıyorum bende aynı sekilde yeni kullanmaya basladıgın için tepki göstermiştir bozukluk olarak o düzelir canım ama renk kullandıgın sürece devam ediyor
Aysmaa nanna doktor aç karnı nanna doktor sabah aç karnına yazmış 2 gündür kullanıyorum bağırsaklarımı bozdu ishal yaptı ve dışkım siyah. Teşekkür ederim cevabın için normal demek ki
Aysmaa deletedmom87894 ay canım çok teşekkür ederim aç karnına yazmış doktor içtiğimden beri karon ağrısı yaptı sonra dışkımı o şekil görünce korktum ama ilaç içtiğimden beri böyle bi durum yaşıyorum .teşekkür ederim
deletedmom87894 Aysmaa rica ederim canım bende korktum başta ama 10 gün oldu hala geçmedi alıştım artık