Busradoga
Tabiki benim bildim bu bilgi nettir.
Ben neler cekdim her gun hastanelik olduk..
Cok zor du cok ve benim kizim çok sancılı oldu için 15 damla kullaniyordum.. Bebeginizi emziriyor musunuz yoksa mama mi veriyor sunuz?
Eger emziriyorsaniz ben emzirdikden sonra veriyordum damlalari gazini cikarttikdan sonra..
Eger mama veriyor saniz sütün icine damlata bilir siniz ve hatta anne sütünüzü sağıp veriyorsaniz biberona ozaman da ayni şekilde yapmalisiniz.
Az sancili ise bebeginiz
5 damla her beslenmesinde
Ondan fazla sancili ise bebeginiz
10 damla her beslenmesinde
Çok aşırı sancılı ise bebeginiz
15 damla her beslenmesinde