Evet kızlaaaarr 🙏 Cuma sabahı hayırlısıyla oğlumu kucağıma alıcam. Bugün bi post açmıştım beyaz yoğun akıntı nişan mı diye doktoruma sordum ve nişanmış illa kırmızı , pembemsi yA da kahve olmak zorunda değilmiş mukus olduğu için akıntı( yoğun ) şeklinde de olabilir dedi. Dualarınızı bekliyorum 🧡 Cuma gününü iple çekiyorum mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim 👶🧡 Ayriyetten bugün çatı muayenesi oldum ve inanın hiç bir acı dahi hissetmedim aynı ilişkiye girer gibi oluyo yani hiç ama hiç ama olmuyo bunu da eklemek istedim 😊🧡