Meltem16 Kızlar bursa şehir hastanesine giden varmı aranızda varsa hangi doktor ve memnuniyetlerinizi belirtebilirmisinizz
serapinci Meltem16 ben seda duygu özüpek diye bir doktora gidiyorum valla iyi gibi galiba kontrol pandemiden dolayı 5 yada 10 dk anca sürdüğü için pek bişey anlamıyorum 😂
Nurdan123 Meltem16 ben şehir hastanesine gidiyorum doktorum Lale dörtışık çok memnunum çok güzel ilgileniyor arkadaş gibi çok samimi tavsiye ederim🤗
Meltem16 Kubrailkan Sehir hastanesinden randevu almak istediğinizde gün içinde saat akşam 16 : 00da açılıyor randevular mhrsden hemen alın zaten 5 dk sürüyor hemen kapanıyor sonra sistem