Merverfts Merhaba canım, benim bebeğimde trizomi 13 sendromu ve daha bir çok anomali vardı. Karaciğeri bağırsakları dışardaydı beyni tek lobtu.
Daha sayamadığım bi bucuk sayfa kadar anomalisi vardı. Doğsa da kucağına alamazsın dediler. Bizde bana bi zararı olup olmadıgını sorduk. Bana bi zararı olmadığını sadece kontrol altında olmam gerektiğini söyledik doktorlar. Sonlandırmayı istemedik çünkü ben ona sebeb olmak istemedim. 8 aylıkken karnımda vefat etti. Cok zor zamanlardı. Ama gebeliği sonlandırmadığım için hiç pişman olmadım.