Lk34_ 16-20 haftası sürekli basim agrimisti. Her şeyi denedim ama en sonunda magnezyum beni rahatlatti. Migren taşı anlik olarak cok iyi, biberiye yagi da oyle, buzlu kompres,ılık duş, temiz havada yuruyus gun icerisinde seni rahatlatabilir cok geçmiş olsun 🌺