nanna canım benim 39 haftada kaybım var kalbi durmuştu şu an hep diken üstündeyim günde bir defa duysam yeterli olacak benim için 20 haftalığım ufak ufak hareketleri var ama hissetmiyorum bazen tedirgin oluyorum o yüzden ara ara dinlemek benim psikolojim için iyi gelecek