merhaba arkadaslar 38+2 yiz. bebegimin suyu cok azaldigi çin bu gece yatıs verildi rahimi yumusatıcı iğne yapacaklar sabahta suni sanciyla dogumu baslatacaklar. suni ile doğum yapanlar yardımcı olur musun o kasılmalar geldiginde neler yaptınız, size iyi gelen seyler oldu mu paylasirsaniz cok sevinirim 💓