Bütün anne adaylarına selam! 39+3 teyim normal doğum için sancılarımı bekliyorum ama sabırsızlanıyorum oğlum ne zaman isterse o zaman gelsin ama bu süreci hızlandırmak için neler yapabilirim?? Cinsel uyarım olursa doğumu başlatabilirmii uygulayan var mı?😀