svmeybgl bugün bende gittim 6+0 da vajinal ultrasnda çok kısıkta olsa kalp atışını dıydum doktor sorun yok dedi ama çok hafif leke vardı bugün yine zaten sabah igne yaptı bilaçgündrde akşam yatarken progrstan alıyorm sizin kaç haftalık şuan lekelenme sonrasnda var mıydı bide lekelenme sırasında kasıkta kramp sancı var mıydı