Minik1Civciv
Canim benimkide rahimin dis duvarinda 10cm buyuklugunde ilk gittigim doktor sezeryanla alamayiz cok kanamam olabilir dedi ve direk sezeryan gozuyle bakti dogumuma,sonra ben doktor degistirdim ve bu doktorum iyi ki var sagolsun bana guzelce acikladi miyomum rahim dis duvarinda bebek buyudukce onu yukari dogru itmis rahim agzina yakin degil normal doguma hic bir engelin yok baska aksilik cikmazsa normal dogum dusunerek ilerleriz dedi. Mumkunse sana bi zarari yoksa (agri vs ki ben hamile oldugumu ogrenene kadar miyomun varligindan haberim yoktu hep varmis bende hic agri yapmadi bunca zaman) aldirma dedi ustune bi cocuk daha yap sonra aldirirsin dedi. Miyom ameliyati sonrasi bidaha asla normal dogum olmuyormus rahime dikis atiliyomus. Okadar minnetarim ki doktoruma beni dogru sekilde yonlendirdi,evet ilk 3 ay bana cehennem gibiydi dusuk riskim vardi proluton igne kullandim 2 gunde bir vuruldum kalcam hep apse icindeydi,kanamalarim cok yogundu parca dusuruyodum agrilarim o kadar siddetliydi ki acilde surundum ama benim melegim tutundu bana saglikliydi dusmedi Allahim kimseye yasatmasin cok kotu gunlerdi😖 Ama gecti cok sukur 26 hafta olduk belki ilerde tekrar agri yapabilir dedi doktorum fakat suan onu dusunmek bile istemiyorum pozitif tutuyorum kendimi,ilk 3 ay full yattigim icin 5 kiloya yakin almistim ama simdi spor bile yapabiliyorum. Biraz uzun oldu ama miyom lanetini cok iyi bilirim ve paylasmak istedim istediginizi sorabilirsiniz umarim saglikli bi dogumunuz olur🙏🏼