Mercimegim4 benımde 28 29 aralık doğduhu gün gidip kimliği çıkartıcaz bri gün ne eksik ne falza istemiyorum, mesela eşim köyde doğdu köy oldugu için hemen kimlik çıkartmadılar , sonra bbası gidip çıkartmiş kimliğini ama tarihi kafasından atmiş önemsememiş☹️ eşimin yaşını 5 6 yaş falza yazdırmış eşim nile bilmiyor net yaşını 😩